Dutch Home Page

Introductie

Welkom bij de Thrive wiki! Dit is waar de developers van de Thrive evolutie game hun informatie delen. Als je geen Thrive developer bent en je je afvraagt hoe je mee kan helpen, ga dan naar de pagina over hoe je lid kan worden van de wiki. Voor meer informatie over Thrive, kan je altijd naar het Development Forum (Engels).

Als je al geregristreerd bent, kan je meteen de wiki veranderen. Ga naar deze pagina om te leren hoe je pagina's moet maken en hoe je de wiki kan veranderen.

Als je gewoon aan het experimenteren bent met de syntaxis, doe het dan alsjeblieft op de Sandbox pagina,inplaats van op de echte pagina met zinvolle informatie. De Sandbox is een goede plaats om de Wikidot wiki software te proberen,want je kan niks verprutsen terwijl je aan het veranderen bent.

Voordelen van de wiki.

Je vraagt je misschien af waarom een wiki de beste oplossing voor de organisatie problemen van het Thrive project is. Van de vele voordelen die de wiki heeft over traditionele webpagina's en forums,zijn er maar een paar die de beslissende factor hadden bij de maak van deze wiki. Als eerste en het meeste,is een wiki heel flexibel. Pagina's kunnen makkelijk worden gemaakt en verandert,dus veel tijd steken in het leren van een computertaal als HTML hoeft niet als je wilt meehelpen. Terwijl hetzelfde ook geld voor forums,zijn wiki's veel georganizeerder dan de voormalige. Als iets geen eigen wiki pagina meer nodig heeft,kunnen de pagina's makkelijk worden verwijdert om te voorkomen dat de wiki volstroomt met informatie die onnodig is.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 License