Česká domovská stránka

Úvod

Vítejte na českých wiki stránkách hry Thrive! Zde budou tvůrci psát informace o hře. Pokud nejste tvůrcem a zajímalo by vás, jak můžete pomoci s vývojem, podívejte se na stránku "jak se zaregistrovat na Thrive wiki". Pro více informací o hře se také můžete podívat na Vývojové fórum hry Thrive (anglické).

Pokud jste už zaregistrovaní, můžete začít s úpravou těchto stránek. Na této stránce se můžete naučit jak začít s tvorbou nových nebo úpravou stávajících stránek.

Pokud si budete chít pouze vyzkoušet, jak určité úpravy stránek vypadají v reálu, můžete to udělat ve svém osobním Pískovišti. Na Pískovišti se můžete naučit, jak upravovat tyto stránky, bez toho abyste museli upravovat existující stránky s důležitými informacemi (a nehrozí tudíž jejich ztráta).

Výhody wiki stránek

Možná se ptáte, proč jsme se rozhodli pro wiki stránky jako pro nejlepší řešení organizačních problémů ve vývoji hry. Wiki stránky mají mnoho výhod nad klasickými webovými stránkami. Ta nejdůležitější z nich je ale snadná přizpůsobitelnost wiki stránek. Nové stránky se dají velice snadno vytvářet či upravovat, díky čemuž může stránky upravovat prakticky kdokoliv, znalost kódů (jako HTML) není potřebná. To samé sice platí i pro fóra, wiki stránky jsou však mnohem přehlednější. Wiki stránky jdou také lehce smazat v případě, že jejich obsah již není potřebný.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 License